Повернення й обмін
Згідно з законом України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обмінювати товар належної та неналежної якості.
2. Повернути товар належної та неналежної якості.
3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у якого є чек;
2. Товар в оригінальному пакованні зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вживанні;
3. Товар, після купівлі якого не пройшло 14 днів.
Процедура повернення й обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте No оформлення відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів;
3. Після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або трактування перероблених засобів проходять завдяки клієнтам.
Процедура повернення товару Ненадійної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте No оформлення відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів;
3. Після отримання товару впродовж семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або тракту переведення засобів проходять завдяки нашому рахуванню.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту, так само за фізичною адресою — Запорізька область, м. Запоріжжя, Шевченківський район, вулиця Рубіжна, буд. 13, індекс 69014
Повернення засобу відбувається після отримання товару.
Повернення засобу здійснюється на мапу або грошовому переводі у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення засобу здійснюється впродовж 7 днів із моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.